TrackManager komt met een aantal standaard rapporten.
Onder de keuzelijst Lessen vindt u de volgende rapporten:
- Het rapport Lessen. Gegevens over alle geboekte lessen, met naam, groep en lestype informatie
- Het rapport Overzicht Lessen. Gegevens over alle geboekte lessen, met alleen datum, naam, lesnummer en opmerkingen.
- Het rapport Afspraken. Statistische gegevens over de hoeveelheid afspraken die zijn geboekt in de door u gekozen periode.
- Het rapport Kinderen. Statistische gegevens over de hoeveelheid afspraken met kinderen, op basis van geboortedatum, die zijn geboekt in de door u gekozen periode.
Onder de keuzelijst Financiën vindt u de volgende rapporten:
- Het rapport Open Facturen. Alle klanten die facturen hebben, maar deze nog niet hebben betaald, inclusief de bedragen. U kunt een overzicht maken van alle klanten die op een dag een afspraak hebben en die nog moeten betalen.
- Het rapport Betalingen. Een overzicht van alle betalingen die zijn gedaan, inclusief totaalbedragen. Handig per dag of per maand of zelfs voor een heel seizoen.
- Het rapport Teveel Geboekt. Een overzicht van alle klanten met hun groep die in het huidige seizoen meer lessen hebben geboekt dan er voor die groep is gefactureerd. Zo weet u wie er nog een factuur moet krijgen.
- Het rapport Te Weinig Geboekt. Een overzicht van alle klanten met hun groep die in het huidige seizoen minder lessen hebben geboekt dan er voor die groep is gefactureerd. Zo weet u wie er nog lessen moet opmaken.
- Het rapport Facturen. Statistische gevens over alle facturen die in de door u gekozen periode zijn gemaakt.
- Het rapport Producten. Statistische gegevens over alle producten die zijn verkocht in de door u gekozen periode.
Onder de keuzelijst Klanten vindt u het volgende rapport:
- Het rapport Email Adressen. Een overzicht van alle geldige email-adressen van klanten waarbij het vinkje “Meenemen in mailinglijst” aan staat.
Onder de keuzelijst Overigen vindt u het volgende rapport:
- Het rapport Logregels. Een overzicht van alles wat TrackManager in de logtabel heeft opgeslagen zodat u kunt zien waar iets mis is gegaan of wanneer een handeling is verricht. Dit rapport is voornamelijk om de oorzaak van een mogelijk probleem makkelijk op te kunnen sporen.
Er kunnen op relatief eenvoudige wijze rapporten aan TrackManager worden toegevoegd. Indien een rapport aan de database wordt toegevoegd, zal na herstarten van TrackManager het rapport direct beschikbaar zijn. Wilt u weten hoe u zelf een rapport kunt maken of wilt u een rapport op maat hebben? Vraag het ons en wij helpen u.