7.4. Een bestaande afspraak verplaatsen

U kunt een afspraak van één klant verplaatsen of van meerdere klanten tegelijk die op dezelfde dag, tijd en baan in het banenoverzicht geboekt zijn.

Klik in het banenoverzicht van het hoofdvenster op de klant(en) die u wilt verplaatsen. De klant(en) die u aanklikt verschijnen in het kader Afspraak Details.

Selecteer vervolgens in het banenoverzicht de dag, tijd en baan waar u de afspraak naartoe wilt verplaatsen. Wanneer er voldoende plaatsen vrij zijn én er op dezelfde tijdstip niet reeds een gemaakte afspraak van één of meerdere van de geselecteerde klanten staat op de nieuwe baan en tijd, wordt de knop [Afspraak Verplaatsen] actief. In het voorbeeld hebben we de vier leden van de groep De Vries aangeklikt die om 15:00 staan ingeboekt. Daarna hebben we op 18:00 geklikt op dezelfde baan.

Klik op [Afspraak Verplaatsen] om de afspra(a)k(en) in het banenoverzicht te verplaatsen.

Op dezelfde wijze kunt u een leraar of barmedewerker verplaatsen. U kunt niet verschillende soorten afspraken tegelijk verplaatsen. U kunt dus niet de klanten en hun leraar tegelijk verplaatsen.